Termeni si condiții
Prezentul website este un site de prezentare și nu un webshop. Site-ul se adresează persoanelor juridice din România și UE, motiv pentru care prețurile prezentate nu conțin TVA. TVA-ul va fi aplicat pe factura de vânzare conform legii.
În mod excepțional, vindem și către persoane fizice în baza acelorași reguli de colaborare pe care le avem cu companiile, având în vedere că bunurile comercializate pe acest site sunt utilizate cu scop comercial.
Denumirea companiei și datele de contact se pot regăsi pe pagina de Contact a website-ului. Ocazional, putem intermedia vânzări din partea unor terți colaboratori, ocazi cu care factura vă poate fi emisă direct de către aceștia.
Info comenzi, cereri de ofertă, plată, livrare, retur
Cererile de ofertă pot fi transmise pe email la adresa prezentata pe pagina de contact sau prin WhatsApp accesat cu ajutori iconiței prezentata pe toate paginile site-ului. Nu oferim prețuri prin telefon și nu preluăm comenzi prin telefon. Ne puteți apela însă pentru orice alt tip de informații.
Comenzile pot fi plasate doar în scris prin email sau WhatsApp și necesită transmiterea datelor de facturare și livrare.
Livrarea: în cazul mascotelor aflate în stocul intern (fapt confirmat și în scris de către noi), livrarea se face prin curier Fan Courier sau Sameday în termen de 24 de ore lucrătoare de la plasarea comenzii și achitarea facturii. Mai multe detalii veți primi punctual, în funcție de produsul comandat, pe email sau WhatsApp. În cazul mascotelor ce nu se află în stoc livrarea se efectuează în termenul agreat cu clientul, în scris, în momentul plasării comenzii.
Plata: 100% avans cu OP sau ramburs pentru mascotele aflate în stoc. Pentru cele aduse / produse la comandă se achită cu OP un avans de 50%, diferența achitându-se înainte de livrare.
Retururi: Retururile în baza dreptului de retragere, sunt acceptate exclusiv pentru mascotele livrate din stoc, și doar în termen de 24 ore lucrătoare de la primirea lor. Pentru procesarea unui retur clientul va trebui să ni se adreseze în scris în acest sens pe aceeași cale pe care a fost procesată comanda, solicitând returnarea produsului. Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client atunci când bunurile sunt returnate din motive subiective (echivalente dreptului de retragere al consumatorilor persoane fizice). Răspunderea pentru ambalarea corespunzătoare a bunului returnat revine exclusiv expeditorului (clientul în acest caz), astfel că eventualele pagube provocate în timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare vor fi imputate clientului și deduse din valoarea achitată (până la 100% în funcție de gravitate și gradul de afectare a bunului). Returnarea (totala sau parțială) a sumelor achitate se a realiza în termen de 7 zile lucrătoare de la recepția transportului de retur, prin O.P., în contul bancar din care s-a realizat plata inițială. Clientul va fi obligat să transmită detaliile de plată necesare pentru a realiza plata.